Kirjoittaja Aihe: Ampiaiset pörinäpalsta niminen keskustelufoorumi  (Luettu 1428 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Make/SS-67(PX200)

• Turaaja
    • ja kuvia Vespoista sekä muista kulkimista
Ampiaiset pörinäpalsta niminen keskustelufoorumi
« : Lokakuu 17, 2010, 07:57:41 ip »
moi

ei ole tarkoitus kilpailla tämän sivuston kanssa - haenpahan vain vaihtoehtoisia toimintatapoja, vaikka tämän sivuston rakennetta järkevöitettiin, niin mielestäni tällainen kotisivutyyppinen julkaiseminen (ja varsinkin käytyjen keskustelujen seuraaminen) on jäykähköä - erityisen huonosti tämä sopii uutisten tai erilaisten ajankohtaisten tapahtumien julkaisemiseen

siksipä päätin kokeilla G-Mailin sähköpostiin pohjautuvaa tsydeemiä - tässä idiksenä on, että kaikki voivat postittaa viestinsä yms. tälle foorumille, josta sitten tulee s-postiviesti kaikille

tämä s-postittelu sopii mielestäni erityisesti tapaamisten sopimiseen ja muuhun suht ajankohtaisiin keskusteluihin - muut projektit, kuvat ja matkakertomukset jne. kannattaa pitää täällä peltiskootterisivustoilla

jos jotakuta kiinnostaa, niin heittäkää minulle sähköpostiosoitteenne (joko tähän, osoitteeseen gmakeh@gmail.com, tai http://groups.google.com/group/ampiaiset) ja lisään halukkaat postituslistalle

t.Make
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 17, 2010, 09:06:32 ip kirjoittanut SS-67 »

Poissa Vettis

• Global Moderator
  • Mälväri
Vs: Ampiaiset pörinäpalsta niminen keskustelufoorumi
« Vastaus #1 : Lokakuu 17, 2010, 08:16:24 ip »
Mielestäni aika turha härpäke.

Uutisia ei juurikaan ole ja ajankohtaiset asiat esim. torstai-ajot on aina torstaisin samaan kellonaikaan. Lisäksi itse pääsen yhtä helposti mobiilisti tänne verrattuna sähköpostiin + puhelinkin on keksitty.

Sorry.

Poissa Make/SS-67(PX200)

• Turaaja
« Vastaus #2 : Lokakuu 17, 2010, 09:05:47 ip »
moi

ei mitään sorryja  ;D

tämä on vain minun mielipide ja siksi yritin - jos ei kanna, niin unohdetaan koko juttu

t.Make

Paikalla tatza

• Global Moderator
  • Mälväri
  • pxpxpxpxjne
    • tatujohansson.fi
« Vastaus #3 : Lokakuu 17, 2010, 09:07:26 ip »
Uutisia ei juurikaan ole ja ajankohtaiset asiat esim. torstai-ajot on aina torstaisin samaan kellonaikaan. Lisäksi itse pääsen yhtä helposti mobiilisti tänne verrattuna sähköpostiin + puhelinkin on keksitty.

Mulla on sähköposti niin tukossa, että mieluummin mopoilen täällä.
SuperSport 180 -67 / Rally 180 -71 / PX 187BGM -86 / PX 125e -84 / Prima 125 -72 / Prima NV 125 -76 / PX 125e elestart -96 / PX 200 Disc -98 /  Prima 50 4t4v -14 / Ford Transit mk2 / Salon Vespa Mafia

Poissa Make/SS-67(PX200)

• Turaaja
« Vastaus #4 : Lokakuu 24, 2010, 05:36:47 ip »
äänin 2 puolesta ja 3 vastaan lopetan tämän pörisemisen (kahden keskustelu ei kauas kanna ;-)

vaikka torstai-ajot ovat aina samaan aikaan, niin jos nyt joku on lisännyt sinne jotain, niin nyt kuitenkin joutuu avaamaan sivun ja rullaamaan loppuun (varsinkin jos on useampia lisäyksiä), jotta voisi lukea esim. kuka on tulossa, mitä tapahtui tms. - eli  mielestäni tähän olisi mielekkäämpää käyttää sähköpostia (tai kenties uutta naamakirjaa ?)

ja alustalla (oli sitten mobiili tai muu) ei tässä tapauksessa ole merkitystä ?

t.Make