Kirjoittaja Aihe: Uudet jäsenet oi!  (Luettu 25575 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa corone

• Ropaaja
  • *
Vs: Uudet jäsenet oi!
« Vastaus #30 : Heinäkuu 09, 2015, 10:29:51 ip »
Parin vuoden hermostuneen vilkuilun ja netin selailun jälkeen sain hankittua ensimmäisen skootterini. Peli on Lambretta SX 150. Tällä hetkellä odottelen sen ilmiintymistä kotipihalle, joten kauheasti ei ole käryä koko hommasta. Käryä varmaan myöhemmin riittääkin...Olen räplännyt lähinnä 2cv-pohjaisia kiikkuja tähän asti. Konehan niissä ei ole sanottavasti suurempi.  ;D
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 09, 2015, 10:32:53 ip kirjoittanut corone »
R

Poissa Sammmi

• Global Moderator
  • Mälväri
« Vastaus #31 : Heinäkuu 09, 2015, 10:39:25 ip »
Tervetuloa! Käy viikonloppuna haistelemassa tunnelmia Hangon ajoissa!

Poissa corone

• Ropaaja
  • *
« Vastaus #32 : Heinäkuu 10, 2015, 08:37:04 ap »
Olisi mukava kyllä nähdä ja ennen kaikkea kuulla asiaan kuuluvaa (ja kuulumatonta) juttua. Ei enää vaan ehdi täältä Sodankylästä millään... :D
R

Poissa Juti

• Mälväri
  • Hyvin suunniteltu on alottamista vaille valmis...
« Vastaus #33 : Heinäkuu 10, 2015, 09:31:29 ap »
Onnittelut hankinnasta ja tervetulemast joukkoon iloiseen! Mahdat olla foorumin pohjoisin julkisesti tunnustautunut jäsen...  ::)
Laitahan oma ketju pystyyn ja kuvia moposta näkösälle kunhan saat pihaan saakka. Onko ihan ehta lappilainen SX kyseessä?
- Vespa V90 V9A1T -69 MA
- Vespa Gl 188 "T5" VLA1T -65
- Vespa Rally 200 VSE1T -73
- Lammy 200dl

Poissa Samijukka

• Turaaja
« Vastaus #34 : Heinäkuu 10, 2015, 01:08:59 ip »
Tervetuloa! Mä olen muistaakseni käynytkin siellä. 11 kuukautta...
Sami L

Poissa corone

• Ropaaja
  • *
« Vastaus #35 : Heinäkuu 10, 2015, 04:15:34 ip »
Ei ole Lapista. Olisko alunperin jostain uusimaalta? Kuvia kyllä tulee kunhan pääsen käsiksi vehkeeseen.
R

Poissa Apamobil

• Ropaaja
  • *
« Vastaus #36 : Heinäkuu 10, 2015, 10:36:20 ip »
Tulenpa itsekin "ulos kaapista", vaikka foorumia olen jonkun tovin jo lukenut ja tänne hieman kirjoitellutkin. Asun Oulussa ja tallista löytyy PX150 -11 ja VNB 125 -62. VNB:ssä on tosin 150cc 4-vaihteinen mosa. PX:llä kruisailen kolmatta kesää ja VNB:n ostin alkukesänä rassattavaksi :)

Poissa Aino

• Mämmikoura
  • *
« Vastaus #37 : Heinäkuu 16, 2015, 10:12:08 ip »
Aino, hameväen edustaja Turusta/Naantalista ilmoittautuu. Entinen Vespalapsi, nykyinen Vespa-"aikuinen". Kasvanut Vespan takana kolmivuotiaasta (Primavera, Rally, Ape), useammat päiväunet tullut vedettyä kakstahtikäryssä fillarin turvaistuimeen sidottuna. Vespan selässä nukkumisen jouduin sittemmin lopettamaan siirryttyäni itse puikkoihin.
Kulkupelinä hieman oikukas vm.1971 Oranssi Rally 180 cc, ollut perheessä vuodesta -72.
Tekniikasta tajuan jotain ja enemmän haluaisin osata itse tehdä, toistaiseksi on onneksi apuja saatavissa kinkkisemmissä jutuissa. Luon varmaan toisen nickin jonka suojissa kyselen ne kaikki tyhmät kysymykset  -.-  ;D

Poissa Ervan

• Ropaaja
  • *
« Vastaus #38 : Heinäkuu 31, 2015, 07:49:44 ip »
Teemu 40v prätkäharrastaja Hyvinkäältä...
Vespakuume ei ota laantuakseen, joten jotain on tehtävä.

Olen aika HC rakentaja, joten tehdaspeleillä ei juuri ajella.

Kuvassa osa tämän hetkisistä leluista, samoja pyöriä, musta (vielä vakio) on tulevan talven projekti.

Poissa Mark

• Ropaaja
  • *
« Vastaus #39 : Elokuu 19, 2015, 02:51:54 ip »
Moi kaikki, uusi jäsen Helsingin keskustassa. Olen noin 15 vuotta harrastanut Vespa ja Lambretta skoottereita, vihdoin sain ensimmäisen liikenteesen Suomessa, 1961 GS150. Sitä ennen se seisoi tallissa vuodesta 1973.

Muutin jenkeistä 3v sitten ja suomi ei ole aidinkielini, mutta yritetään pärjätä ;-)

/Mark

Poissa Sammmi

• Global Moderator
  • Mälväri
« Vastaus #40 : Elokuu 19, 2015, 03:17:44 ip »
Tervetuloa!

Poissa Juti

• Mälväri
  • Hyvin suunniteltu on alottamista vaille valmis...
« Vastaus #41 : Elokuu 19, 2015, 03:59:51 ip »
Tervetuloa joukkoon! GS:stä olisi mukava nähdä kuvia. Oma ketju vaan pystyyn.
- Vespa V90 V9A1T -69 MA
- Vespa Gl 188 "T5" VLA1T -65
- Vespa Rally 200 VSE1T -73
- Lammy 200dl

Poissa Roos

• Turaaja
« Vastaus #42 : Elokuu 19, 2015, 05:53:25 ip »
A fellow GS owner  0xx. Tervetuloa
Rally 221 - 75     Gs160 - 64
EvoPolini Nuova - 67     SS180 x 2
Quattrini RR Primavera - 75
Touring200 - 60   Gs150 - 61

Poissa pmarjeta

• Ropaaja
  • *
  • Terveellä miehellä pitää olla leluja!
« Vastaus #43 : Lokakuu 22, 2015, 10:39:36 ip »
Hei vaan kaikille! Olen kohtuullisen uusi tällä palstalla, joten ajattelimpa kirjoitella tähän topikkiin tervehdykseni. Siirryin Vespa Rally 180:n omistajaksi vaihtokauppojen johdosta. Itselläni oli lähes uusi peräkärry, jota en tarvinnut ja isälläni oli tallissa pölyttymässä -70 vuoden Vespa Rally, joka oli seissyt tallissa liikkumattomana 90 luvun alusta asti.

Ehdotin sitten Vespan vaihtoa kärryyn ja tuon kautta siirryin skootterin onnelliseksi omistajaksi. :) Skootterihan oli ymmärrettävästi kohtalaisen huonossa kunnossa. Se oli maalattu viininpunaiseksi vuonna -85, joten se ei ollu edes alkuperäisessä kunnossakaan. Sen verran kokeilin, että skootteri lähti käyntiin ja liikkuikin, ennenkuin purin sen osiksi.

Pari vuotta oon nyt tuota laitosta kunnostellu ja siihen on vaihdettu uutta osaa kustannuksia säästelemättä. Vespa soodapuhallettiin, maalattiin alkuperäiseen oranssiin väriin ja siihen vaihdettiin kaikki vähänkään huonokuntoiset osat. Ajatuksena ois saada laite läpi museorekisteröinnistä ens kesänä. Tällä hetkellä projekti ois sähköjen kytkemistä ja pakoputken paikalleen ruuvaamista vaille valmis. Eli muutaman päivän työllä kenties jo ajossa. :) Täytyy varmaan laitella jonnekkin tänne kuvia, kunhan saan sen valmiiksi. Onhan mulla tieten projektikuvia yllin kyllin, mutta tuskin ne ketään kiinnostaa.  ;)

Poissa Jorma

• Monttööri
  • kaikkia se teettää...
« Vastaus #44 : Lokakuu 23, 2015, 12:15:10 ip »
tervetuloa
tee projektistasi oma otsikko ja laittele kuvat kommenttien sekä kommähdyksien kera... kiinnostuneita riittää  :lf