Kirjoittaja Aihe: Sylinterinkannen kiristymomentti  (Luettu 441 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa 150 GL

  • Ropaaja
  • *
  • Viestejä: 20
Sylinterinkannen kiristymomentti
« : Toukokuu 31, 2018, 09:48:34 ap »
Mikähän mahtaisi olla? Kohteena -63 150 GL

Poissa ValkoinenKuolema

  • Mälväri
  • *****
  • Viestejä: 2 088
Vs: Sylinterinkannen kiristymomentti
« Vastaus #1 : Kesäkuu 01, 2018, 08:21:43 ip »
Ihan käsimomentilla olen laittanut. Pikkunen räikkä ja silleen ei hampaat irvessä vaan sopivasti ja tasaisesti kaikki samaan momenttiin. Ei ole ollut tuosta johtuvia ongelmia.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Poissa lasse

  • Monttööri
  • ***
  • Viestejä: 104
Vespa Rally 180; 1972 ja GL 150 ; 1959

Poissa lasse

  • Monttööri
  • ***
  • Viestejä: 104
Vs: Sylinterinkannen kiristymomentti
« Vastaus #3 : Kesäkuu 02, 2018, 06:36:48 ap »
https://www.unitconverters.net/moment-of-force-converter.html

Tämäkin on tarpeellinen, aika suuntaa antava on tuo taulukko mutta sinne päin sopii gl ään.
Tässäkin vielä jotain
http://bp1.blogger.com/_wFlhNHDfnUA/SDrJLp97R9I/AAAAAAAABdg/gFNmVGmsc50/s1600-h/Vespa_TorqueGuide1
Vespa Rally 180; 1972 ja GL 150 ; 1959

Poissa Apamobil

  • Ropaaja
  • *
  • Viestejä: 33
Vs: Sylinterinkannen kiristymomentti
« Vastaus #4 : Kesäkuu 06, 2018, 03:50:13 ip »
Eikös oikea momentti ole 1/4 kierrosta takaisin päin siitä, kun pinnapultti napsahtaa poikki?